A travel to Japan for the pure purpose of studying.. Or..

Monday, September 15, 2008

A normal day?

I wonder, have I finally settled?!. It has been two days now. I have almost done nothing. I am not in need of doing anything so I am just wandering around randomly. 


There are a lot of things I should do. Lots I haven’t done. But still I don’t feel like doing any.

That’s part of why I am writing now. In spite of having anything better to do.

Oh well I guess I am just tired. I’ll sleep it off, there’s school tomorrow and I need to get my  inkan finished, seal. Soon I will be spending a lot of money on transport, phone and so on. By the end of this week I will probably have spent about a 2000 $. That’s a lot… I think I need to take a month of where I neither eat nor travel..


Help...

3 comments:

Anonymous said...

Hei=)Her er noen hilsner fra gammlelandet. Det høres ut som dere har det fint i Japan? jeg blir litt misunelig når jeg ser alle bildene til Joffe:P Japan har veldig fin natur virker det som! Og det er varm... ikke så deilig her nå. Får lyst til å dra selv. Er det morsomt på skolen? Skjønner at det er mye lekser, men begynner du å kunne litt? Er det dyrt i Japan, mat og resturanter, klær og sånt?
Du får ha det fint videre=)
Hilsen Urd.

Ambrosius said...

Hei, yo. Ja her er det kjempefint. Ser faktisk for meg o flytte hit.. Faktisk mott en del folk som bare skulle hit for o studere i et or, men endte opp med o ikke dra hjem. Her er det billig billig og noe dyrt. Kommer an po men alt i alt, kommer du fra norge lever du fint po bare fem hundre kroner i uken. Medregnet mat osv. Skole er for en gang skyld moro o go po. Jeg kjeder meg ikke. siden jeg da liker o lere japansk. Men selve semesteret for alle skole elevene har ikke startet enda. det begynner forst om to uker. da begynner 6000 elever po kampusen...
Bare kom o besok oss. men si ifra so kanskje vi kan skaffe gratis husly:)

Anonymous said...

Jeg så et program om en norsk dame som flytett til Japan for godt, hun likte seg så godt der. Nå får jeg faktisk veldig lyst til å dra til Japan:P hehe. "Hvassergjengen" skal vistnok til Jamaica i sommer, du skjønner sikkert hvorfor:P Vet ikke helt om jeg skal være med. Hva koster flybeiletter til Japan egentlig. Victor burde dra å besøke dere i hevrtfal, han som er interessert i Japan. Men vi snakkes i hvertfal=) klem